20.2.15

50.000 Αποχρώσεις των Ομηρικών Επών

Μέσα σε αυτή φρενίτιδα που απλώνεται γύρω μου με την προβολή της ταινίας "50 αποχρώσεις του γκρί", η οποία ανέσυρε την εφηβική  μου οργή για την καταπίεση των γυναικών άρχισα να ψάχνω μοχλούς αντίστασης για να προβάλλω στους μαθητές μου,  που καταπίνουν ¨αμάσητα" τα προβαλλόμενα νέα πρότυπα  χωρίς όμως  να παρεξηγηθώ για συντηρητικοηθικοαναχρονιστική "κομπλεξική"  μεσήλιξ. 
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα πως από τη μια η υστερική προβολή της συγκεκριμένης ταινίας προδίδει για άλλη μια φορά την ανοργασμική εποχή μας  δυστυχώς όμως από την άλλη  "διαπαιδαγωγεί" ερωτικά και σεξουαλικά μια νέα γενιά ανθρώπων που ζητούν ακραίες εικόνες για να διεγείρουν τις ορμές τους γιατί άραγε;;; μέσα από αναχρονιστικά πρότυπα.
Αρνούμαι λοιπόν να αποδεχτώ τη χρυσόσκονη του lifestyle να υπαγορεύει τη δουλική υποταγή του "άβουλου" γυναικείου φύλου στις "όποιες" ορμές του αρσενικού επιβήτορα. Θλίβομαι και προβληματίζομαι....
Και ξάφνου η αρνητική μου διάθεση ανεστράφη από τα πρωτόλεια κείμενα του Ομήρου και πήρα τα πάνω μου και αναθάρρησα.........
Οπλισμένη  λοιπόν ι με την "ξιφολόγχη" της Ιλιάδας και το περιφρονητικό χαμόγελο απέναντι σε κάθε "δήθεν" μοντέρνα και προχωρημένη απόχρωση του γκρι εγώ θα παρουσιάζω πλέον τις 50000 χιλιάδες του Ομήρου. 
Τι να πει κανείς μπροστά στο Δία.........

Ο 12-20
"Ω σκληρή, αδάμαστη, το βλέπω
δόλος δικός σου πονηρός τον Έκτορα τον θείον
απόκοψε απ' τον πόλεμον κι εσκόρπισε τους Τρώας. 
Δεν ξέρω αν το βαρύτατο μηχάνημα και πάλιν
θα μου πλερώσεις πρώτη εσύ και σε κακοκτυπήσω.
Θυμάσαι όταν εκρέμοσουν ψηλά και αμόνια δύο
σου 'χα στες φτέρνες, και χρυσήν ασύντριφτην στα χέρια
άλυσον και συ κρέμοσουν στα νέφη του αιθέρα; "