Μέσω θέρους συνεχίζονται τα μαθήματα της επιμόρφωσης β΄επιπέδου για την αξιοποίηση των τπε στην εκπαιδευτική διαδικασία και πιο συγκεκριμένα στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων. Η παρούσα φάση, η Δ΄περίοδος επιμόρφωσης, ξεκίνησε με πολλά προβλήματα και με ανοιχτές πληγές (απλήρωτους επιμορφωτές, νεφελώδες πλαίσιο οργάνωσης και υλοποίησης, εντάσεις και διπλή αναβολή ημερομηνίας έναρξης κά....) όμως κατάφερε να προσελκύσει και πάλι μεγάλο πλήθος καθηγητών των 4 ειδικοτήτων και δασκάλους -νηπιαγωγούς , οι οποίοι επιθυμούν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους και να μάθουν τρόπους και μεθόδους για να τις κάνουν ελκυστικότερες για τους μαθητές τους.
Καθηγητές επιμορφούμενοι, λοιπόν-"Άνθρωποι 'αποκαμωμένοι" από την κούραση μιας επίπονης σχολικής χρονιάς και μιας έντονης επιστρατευμένης εξεταστικής περιόδου, με ένα αβέβαιο μέλλον μπροστά τους σχετικά με τα μαθήματα και τις εργασιακές συνθήκες τους, κάθονται μέσα στο λιοπύρι για τρεις ώρες 2 φορές την εβδομάδα και συνάντηση-συνάντηση πρωτοπορούν δημιουργούν, καινοτομούν για γίνουν αποτελεσματικότεροι στην εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς καμία απολαβή, ούτε καν ένα ποτήρι νερό... Συνεργάζονται, μαθαίνουν, παλεύουν με τη τεχνητή και στοχευμένη απαξίωση.....Για τους επιμορφωτές δε θα μιλήσω καν ....
Μη βιαστείτε να το απαξιώσετε, πριν κάνετε τον κόπο να σκεφτείτε άλλα παρόμοια παραδείγματα δημοσίων λειτουργών
Ένα τέτοιο παράδειγμα αναρτώ σήμερα στη φιλολογική σχεδία γιατί ένιωσα αληθινά περήφανη και γιατί πιστεύω μόνο στην επανάσταση του θετικού!!!!!!!!!