6.2.08

Πρώτος Ναύλος

Αποφάσισα λοιπόν και εγώ να ρίξω τη φιλολογική μου σχεδία στη θάλασσα των νέων τεχνολογιών για την αναζήτηση της ψηφιακής μου Ιθάκης, γνωρίζοντας έτσι και αλλιώς πως σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός αυτός καθαυτός.
Αφορμή για την "καθέλκυση" της σχεδίας μου στάθηκε επιτέλους ένα αξιόλογο μήνυμα , μια αισιόδοξη είδηση που χαράχτηκε στον ορίζοντα της παθογενούς τον τελευταίο καιρό ενημέρωσης και ως ούριος άνεμος με έκανε να απομακρυνθώ από το λιμάνι της ψηφιακής Ωγυγηίας μου(βλ. laptop).
Εμφανίστηκαν, λοιπόν, οι διανοούμενοι, παρουσιάστηκαν οι άνθρωποι του πολιτισμού και της τέχνης και θα μείνω εγώ κρυμμένη και σιωπηλή;(ποιος να το πιστέψει;)

Κρατήστε το συμβολισμό και συγχωρήστε το ρομαντικό ενθουσιασμό μου!

Υ.Γ Σχετικά με τη μπλοκαρισμένη σχεδία μου από σχέδια μαθημάτων και άλλων τινων "πακέτων" προτιμώ να τη δω και να σας την παρουσιάσω ως ένα προσωπικό χώρο αναφορών και διαδρομών. Θα ήταν ευπρόσδεκτη κάθε ταξιδιάρικη φιλολογική και όχι μόνο πρόταση

http://tvradio.ert.gr/radio/radioprofil.asp?id=5