20.2.12

Ένα αφιέρωμα για τον Μενέλαο Λουντέμη

Να λοιπόν που έχουμε και ένα αφιέρωμα για το μεγάλο Έλληνα λογοτέχνη που χάιδεψε απαλά τα εφηβικά μας διαβάσματα. Τυχαία το βρήκα και μπορείτε να το δείτε εδώ
Είμαι μια από όλους αυτούς που ξενύχτησαν μετρώντας μαζί με το Μέλιο τα άστρα στο ουρανό της εφηβείας μου και νιώθω ευγνωμοσύνη που τώρα μεγάλη πια και μητέρα πήγα μαζί με τους γιούς  μου και παρακολούθησα τη θεατρική απόδοση του έργου μέσα από τη τρυφερή νοσταλγική διασκευή του Λάκη Λαζόπουλου.
Ήταν  μια θαυμάσια θεατρική παράσταση στη Μονή Λαζαριστών, που ανέδυε ευαισθησία και συναίσθημα. Εγώ καθηλωμένη με χαρτομάντηλο στο χέρι  παρακολουθούσα  χρόνια μετά, ζωντανούς τους ήρωες, που λάτρεψα και με ώθησαν  να αγοράσω πριν πολλά χρόνια το πρώτο μου βιβλίο με το χαρτζηλίκι μου, γιατί  δεν μπορούσα να το αποχωριστώ, όταν το επέστρεφα τότε στη Δημόσια Βιβλιοθήκη. Για άλλη μια φορά ένιωσα ότι όλα τα λέει αυτό το βιβλίο, για την παιδεία, για τη φιλία, για τη ζωή και την ανάγκη να υπερβαίνεις, να βλέπεις τα άστρα  και να πράττεις με αξιοπρέπεια ακόμη και όταν όλα και όλοι θα σε κατατρέχουν.  Αληθινά  είναι τόσο επίκαιρο σήμερα μέσα από τις αναγωγές του!!!
 Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα αφιερώματα της ερτ που μπορούμε να βρούμε στο video
Θα  το πρότεινα σ΄ολους γιατί αν και "συννεφιάζει" στις καρδιές μας "οι κερασιές θα ανθίσουν και φέτος" .